A cœur vaillant rien d'impossible, czyli dla chcącego nic trudnego!

Jakiś czas temu pisałam o platformie edukacyjnej MEMRISE. Dziś postanowiłam dodać osobną STRONĘ, na której będę zamieszczać bezpośrednie odnośniki do kursów/fiszek przeze mnie utworzonych, a które również Wam mogą być pomocne 🙂

Póki co odsyłam do kursów na stronie MEMRISE, ale mam nadzieję, że w późniejszym czasie będzie to strona, której odnośniki prowadzić będą nie tylko na stronę MEMRISE, ale również pokrewne np. Fiszkoteka.

Serdecznie zapraszam

źródło zdjęcia: twórczość własna

źródło zdjęcia: twórczość własna

Mam nadzieję, że idea Wam się podoba, i że w miarę upływu czasu kursów tych będzie coraz więcej. Co o tym sądzicie? Czy w ogóle korzystacie z tego typu pomocy naukowych?

Pozdrawiam!

Luinvena

Comments on: "Informacja – kursy, fiszki" (3)

  1. Zaczynam od codziennych czynności, bardzo dziękuję za udostępnienie materiałów.

  2. Chmiel said:

    Fenomenalna strona, bardzo pomogła mi w walce z j. francuskim 🙂

  3. Chmiel said:

    Aplikacja zapowiada się ciekawie. Jak na razie przez komórkę uczyłem się tylko kursem Emila Krebsa z Krebsmethod.com. W sumie fajnie mieć taka aplikację na telefonie można pożyteczniej spożytkować czas np. w drodze do pracy. MEMRISE też brzmi ciekawie 😉 zawsze to coś innego, tam uczyłem się mówienia i rozumienia ze słuchu tu nowych słówek…brzmi zachęcająco 🙂

Skomentuj

